söndag 13 september 2009

Uppsala crazy weekend 2






















I lördags var jag drog jag och Micke till Uppsala för att hänga med Johanna. Det var fint väder, mycket folk på stan och vi hade superkul som vanligt. Det var något som kallades kulturnatten så då var det massor av aktiviteter på stan typ marknad och uppträdanden. Vi gick och mös på stan, jag shoppade en fin pälsväst och ett par vita glansiga leggings. Vi åt på Max och fikade chokladbollar. Sen drack vi massor av rött vin hemma hos Johanna och hennes kompisar kom över. Sen gick vi ut och det hände massa lustiga incidenter som vanligt och Micke däckade på sängen innan vi tjejer gick vidare ut :) Haha.


Dagen efter åt vi pizza och sen var vi tvugna att åka hem för att fixa massa saker inför veckan. Hoppas dock vi kan åka till Uppsala snart igen !

PS, Jag har fått min Iphone nu, vit och blank. Kul med internet dygnet runt!
Puss / Citykatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar