torsdag 17 september 2009

Frida fyller år!


Hej hopp

Nu ska vi iväg till Patricia och fira Frida som fyller år. Ska bli skoj med lite avbrott från allt jobb jag haft den senaste tiden. Jobbar för mycket ibland men men det är pengar, kul att ha liksom.

Jag bytte p-piller idag till Yasmin som jag kan rekommendera. Nu när jag är 23 måste jag ju betala fullpris och då kan man lika bra köra på det dyraste som erbjuds inom p-piller branschen, jag har ju problem med Acne och Yasmine kan hjälpa mot just det. Så vi får se skillnad om cirka en månad. I kepp you updated! Jag har alltså löjligt mycket problem med acne och det är verkligen störigt och jag lider verkligen så av det. Men jag hoppas och ber till gud att detta specialpiller trollar bort finnarna =)

För att trösta mig själv för att jag har så mycket tråkigt jobb unnade jag mig senaste Elle och en kanelbulle.

Nu mot Patricia och hänga me la familia.

KRAM Citykatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar