torsdag 10 september 2009

Citykatt goes shopoholic!

My outfit- Skjorta 20 kr Monki.
De visade cool frisyrer

Charlotte Perelli sjöng


Girls love shopping and shoes



Fyndat från SOUK- hästskjorta 224 kr




SOUK- cool grej med roliga sagomönster 189 kr





SOUK- örhängen wildcat.. grrrrr 60 kr






10 kr scarf =) med FN-motiv och Japankarta? , matchande då vi alltid pratar om FN på internationella miljöpolitiken! Min nya schoolscarf med andra ord. Jag är kär!







10 kr, vacker scarf i regnbågens färger till barbieoutfiten!


Hej svejs!
Hemliga paketet var kattmat för er som undrar! ( inte till mig, presenter till mina kattvänner Stella och Salome) Igår var jag som sagt med Tinna www.tuvalii.blogspot.com på tidningen Chics modefest i K-fem. Det var inte bra. Vi fick ingen goodiebag och det var bara öppet typ en timme och det var alldeles för mycket folk. Ingen gratisdryck eller förfriskningar. Tummen ner för det. Tinna hittade dock en fin väska och jacka! Jag suktade efter snygga Ralph Lauren kläder och en perfekt svart jacka, för 6500 kr men alla var tyvärr utanför studentbudgeten!

Idag var jag på skolan och fick höra om hur problematiskt skogsfrågan har varit i FN. Sen smarrig lunch hos brorsan, jag älskar när folk lagar mat åt mig eftersom jag knappast gör det själv. Han bjöd på : Flygande Jacob med fullkornsris, soleroglass, kaffe, limpmacka, paranötter, broccoli och morot. Mums! Sen åkte jag snabbt som ett skott till SOUK-gallerian och njöt av att de stänger ner så allt var på saftig rea. Fyndade en del grejer som ni kan se på bilderna. Men köpte inte det jag mest suktade efter, en klänning med rävmönster på. Imorrn har jag ett modelljobb som jag berättar mer om efteråt.

KRAM // Citykatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar