lördag 19 september 2009

Hemma i Tyresö!

Hej!
Det är fint väder och jag är hemma i Tyresö med mina föräldrar och Micke.Vi var i tyresö centrum och kollade läget, likadant som förr =) Men de hade en modevisning där massa gulliga barn som gick modeller var skoj!
Fråga jag fick igår : Varför jag bloggar och vem i helvete läser den här schizofrena skitbloggen? Är folk sjuka i huvudet som vill läsa mina inlägg och se bilder på mig? Ja det undrar jag verkligen också! :) Ingen kommenterar ju så jag kan ju skriva vad jag vill och då leder det kanske ibland till såna dumma formuleringar som att jag gillar snygga, smala och smarta människor. Ta inte åt er kära ni om jag umgås med er ibland. Troligen tycker jag om er för dem ni är eller hur....?
Men exempelvis gillar jag leoparder bättre än tigrar för de har ett coolare mönster så tycker jag om människor med, jag föredrar vissa sorter framför andra. Innerst inne har ni nog också olika preferenser på vilka typ av människor ni gillar att umgås med och titta på på bild. Men sen när det kommer till personligheter kan man ju gilla vem som helst så klart för att alla är olika och lika fantastiska på sina egna vis.
Men skit i det, det är inget viktigt det är bara blaj !
Nu ropar dem att lunchen är klar , mums! Sen ska vi äta nybakt bröd och äppelpaj! Gott!

Hörs sen,
Kram Citykatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar