onsdag 30 september 2009

Bilder från helgens galna utekväll

På Undici?
Vem är detta liksom???

Jaha, jag verkar tycka att någon är pantad?


Kristina försöker nog hjälpa mig upp från nånstans?



Ramlat? Var är vi?




Dont mind the short skirt... its just a picture..





Tydligen vill jag gärna sitta kvar på marken.






Utan för spybar eller?







Hemma. Jag vill envisas med att sova på golvet.








Svårt att ta av sig så krångliga skor.

Jag var för ovanlighetens skull full som en kastrull. Eventuellt pga utesluten middag och serbisk gin. Men vi hade tydligen kul, jag minns inget så finns inget att säga förutom att man kan se att jag hade fett kul ute i lördags. Tydligen var vi på Undici och fortsatte vidare till Spy bar där vi av ovanstående skäl blev kvickt utslängda. Tydligen hade jag ringt och väckt min kille på natten och diskussionen lät enligt honom så här:

Jag: Jag är jättefull. Men vill du veta en sak?
M: A?
Jag: Älskar du mig?
M: A?
Jag. Älskar du även Mano chao?
M: eehh jo det gör jag väl...
Jag: Du måste älska Prodigy också.
M: Jaha..
Jag: kom och hämta mig. Puss hej. (han har ingen bil)

Så konklusionen är alltså att jag har en hangup på Prodigy och Manu Chao. Intressant. Och tror att Micke har en bil.

Xoxo Citykatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar