fredag 25 september 2009

Helgmys!

Jag och Kristina på äventyr!


Jag och Kristina hemma hos henne i GBG


Vi lärde känna varandra i denna vackra stad Malaga i Spanien



Jag och Kristina åratal sen i hennes stad Jönköping




Nu är jag på jobbet och längtar efter helgen som kommer bli väldigt busy som vanligt. Efter jobbet ska jag möta upp Kristina och vi ska titta på stan och här kommer min förmodade shoppinglista (bra med blogg för mitt förrvirrade minne)

Svart klänning på H&M

Svart glansig kjol på H&M

Nytt mascara troligen favoriten "lash archtitect" från loreal.

Schampo

Tvål

Strumbyxor för morgondagens jobb som grid-girl

Handkräm ( från body shop där vinsten går till Epcat)

Har ganska troligt glömt ett x antal saker, sånt som jag kommer på som jag sen glömmer bort och så håller det på sådär.



Vi ska väl ta det lugnt ikväll förmodar jag, äta gott, kolla på film och sen imorgon ska jag ju jobba som Grid-girl på finalen för STCC racing i Mantorp. Så där kommer jag vara hela dagen, antingen följer Krisso med vore toppen eller så stannar hon hemma i Stockholm så möts vi upp på eftermiddagen och sen blir det ferre! Någon som vill med på galenskaper med mig och Krisso ?? =)

Hörs,

XoXo/ Citykatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar