måndag 14 september 2009

Modellbilder






















Bilder av: Robert Petersson för http://www.stellakei.com/


Hej!

Jag tänkte att ni kanske ville se lite modellbilder. De där är från testplåtningen för http://www.stellakei.com/ Jag fick ju göra första jobbet och det var superkul och fina kläder och allt kändes bra. Fast sen jag läste fotografens blogg har jag förstått att de inte var nöjda med vi modellers bilder och i ett blogginlägg skrev han allmänt om hur vissa snygga tjejer var dåliga modeller och jag tror det var indirekt om mig. Men men thats life kritik får man såklart tåla :). Jag har modellgrejer främst som hobby för jag älskar utseende, smink och mode. Även om det är kul när man får betalt, men jag kan absolut inte leva på det. Jag gillar vanliga enkla jobb och jag beundrar alla vi vanliga människor som jobbar hårt. Jag söker iallafall modelljobben, jag testar mig fram och chansar till skillnad från många människor ( de flesta gråa människorna i Sverige som klagar över sina tråkiga liv och vägrar ta tag i det och kritiserar mig istället) ;-) Ibland är det win-win och ibland går det dåligt men som sann moderat och livsnjutare tar jag alla chanser jag får på saker jag får och bangar inte. Jag jobbar hårt för att tjäna pengar och leva livet! :) nu fick jag precis ett nytt litet modelljobb iallafall så vi får se hur det går !

I love make-up, beauty, fashion , clothes and beautyful fabolous people!

Dagens musiktips: Swedish House Mafia, allt de gör !
XoXo // Citykatt







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar