tisdag 8 september 2009

Höstmode

Skjorta monki 20 kr
Clueless inspiration modehöst


Welcome fashionbarbie autumn 2009

Tidlös klassiker



Glamrock baby i höst. Läder och nitar!




Snygga russian girls





Ryska Supermodellen Irina Kulikova






Irina Kulikova- höstens stilikon

Jag känner på mig att denna höst är en av de bästa inom modet. Jag vet iallafall hur jag vill se ut i höst. Varje gång jag går i en affär nu fastnar jag vid massor av saker.

Mina tre stilar i höst:


  • Rysk nyrik med mycket päls och färgranna stickade koftor med fina broderier och pärlor.Inspirationskälla: Ryska modeller, ex. Irina Kulikova

  • Glamrockare från 80-talets LA med trasigt, paljetter, färger, lack och läder Inspiration: Mötley Crue blandat med gothrockare

  • Preppy Barbie med tighta korta kjolar, snygga ben och lyxväskor och stiliga jackor. Lyxig höst Barbie med andra ord. Inspiration: Cher i filmen Clueless och valfri höstbarbie.

PS. Jag fyndade en rosa skjorta med svartvita blommor till preppy/ Barbiestilen på Monki för en tjuga!

XOXO // Citykatt









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar