måndag 7 september 2009

Dogs have owners, cats have stuff!


Gourmetmat för katter

Diningset för kräsna kissar


Recept på kakor för katter ifall du kanske har katt-kalas



Ed Hardys Cat Travel collection




Resetips för katter





Lyxhotell för katter






Louis Vuittons travelbag for cats. I want!







Aktivitetscenter för katter i LA








Diverse smått och gott för kissarna

Lyx för katter! Idag fick jag min efterlängtade bok " Luxury for cats" som jag hittade i en lite designbutik i Helsingfors. Det är en tung, stor rosa bok som visar senaste kattlyxartiklarna för oss som vill skämma bort våra felina vänner. En riktig Anja-bok såklart, Lyx, Rosa och katter!
Jag misstänker att min / mina framtida katter kommer får leva som prinsar och prinssesor. Oavsett om de är ruffiga "born in the ghetto cats" och är hemlösa från ett katthem eller svindyra raskatter.

Nu ska jag äntligen se " En shopoholics bekännelser" Jag tror jag kommer känna mig som Rebecka Bloomwood. En riktig Anja-film. Rosa, lyx, shopping, red-head.

XoXo Citykatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar