onsdag 30 september 2009

Sjukling och veckans hårt pressade schema

Hej!
Ni fick ju se dem lustiga bilderna från en del av helgen. Nu är det tyvärr så att jag har blivit väldigt förkyld, vilket är rätt logiskt med mitt ohälsosamma liv och leverne. (stress)
Gjort i helgen:
  • Jobbat i Mantorp för STCC som grid girl. Det var kallt men kul.
  • Hängt med Kristina
  • Festat med Kristina
  • Gått på stan två dagar i rad med Kristina
  • Gjort ett fotojobb helt bakis på söndagen för en fotograf som behövde bilder till sin portofolio. Har redan bilderna, ni får se sen.
  • Shoppat upp pengarna jag fått för modelljobben
  • Köpt nya stövlar, ny parfym- clean: warm cotton plus annat kul.
  • Kompenserat allt jobb och tagit måndag som en ledig dag
  • Gått på bio och sett filmen " The September Issue"
  • Tagit en sunkhaksrunda på Fridhemsplan med Petra

Med mera.... förstår inte hur jag orkar eller hinner med allt jag gör. Men men sova kan man göra när man är död.

Måste göra denna vecka:

  • Skriva klart uppsats om clean development. Jobbigt.
  • Fixa 1000 andra småsaker som vanligt.
  • Knytkalas för utbytesstudenterna imorgon kväll
  • Jobbutbildning på lördag
  • volontär-Jobbutbildning på Söndag
  • Volontärjobba på Baltic summit, politisk konferens om Östersjöns framtid.

Nu måste sjuklingen vila lite och kanske kolla på tv.

Xoxo / Citykatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar