tisdag 11 augusti 2009

Veckans schema


Hej!


Idag känner jag mig riktigt nöjd för att jag för en gångs skull är lite pigg. Fast idag på jobbet driver studenterna mig till vansinne med sina krångliga frågor. Mitt liv är ett fullständigt organiserat kaos. Jag jobbar mycket, pluggar heltid, festar för mycket, reser och försöker få mer tid för andra aktiviteter som att läsa böcker, hänga med vänner, familj.


Denna vecka:


Tisdag: Jobba- Hänga med BFF Johanna och gått till Cafet för Kat De Lunas efterfest.


Onsdag: Jobba- Möte med Intcom, internationella kommiteen på Södertörns högskola. Sen förhandsvisning av nån komedi och sen efterfest på Solidaritet.


Torsdag: Jobba-Kulturveckans finska tangoafton med finska artister. Kom ihåg- Finland är trendigt i år =) http://www.pastan.se/


Fredag: Jobba och Guldknappen galan i samband med Stockholms Fashion Week. http://www.damernasvarld.se/


Lördag: Jobba som Grid girl (modeller som vinkar av racerförare innan loppet och delar ut vinsten) på ett race i Karlskoga sen Stockholm Fashion weeks avslutande fest.


Söndag: Jobba åt DN på DN:s årliga konsert på Djurgården. Hämta Utbytesstudenter på Arlanda och sen förhoppningsvis hälsa på min brors och hans tjejs nya katt.


XOXO/Anja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar