måndag 10 augusti 2009

Galen helg!







Hej!

I helgen festade vi loss rejält. I torsdags gick jag och min bästis Johanna ut med några av hennes jobbarkompisar. Vi drog till utecompagniet och Village. Man får passa på att gå på uteserveringar nu när det är Augusti. Jag var helt mör dagen efter på jobbet så jag tog det lugnt på fredagen och sov mycket tidigt. På lördagen solade vi och badade i flatenbadet sen åt jag middag hos mina föräldrar. Sen kom lite tjejkompisar över till mig och vi förfestade hos mig och sen åkte vi till Magenta och sen Schnapps på söder.
Hyfsat kul men jag blir så trött av att festa så mycket så just nu ser jag fram emot en helg (utan alkohol) då jag visserligen kommer jobba massa istället. :-) Någon lugn och ro i mitt liv är det aldrig någon talan om dessvärre. Jag är alltid upptagen.
XOXO/Cittykatt








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar