tisdag 4 augusti 2009

Galen helg




























Jag har haft en underbar tjejhelg med Kristina och Johanna, två av mina bästa vänner. Jag har inte vart ute på så länge i Stockholms nattliv att jag kände att ska vi ut går vi ut rejält. Så på fredagen drog vi till Blue Moon Bar och drack goda drinkar. Sen blev vi inlockade på Ambassadeur efter att ha kollat läget lite med vakterna. Där dansade vi till faktiskt bra musik och levde loppan inne i Vipen. Efter att ha bott i USA så är man van vid att få den bästa behandlingen och lyxen som blond svensk kvinna så det tycker jag att man förtjänar. =)
På Lördagen kollade vi självklart på Prideparaden sen gick vi och shoppade. Såg massa fina faux-furpälsar som jag absolut vill ha till hösten! Sen förfestade vi hos mig på Fridhemsplan och drog till Cafe Opera med våra fjäderboor!
XOXO/ Citykatt




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar