fredag 7 augusti 2009

Hjälp hemlösa katter!


Alla som känner mig vet att jag har en galen passion för kattdjur. Jag älskar allt med dem håriga små liven. Jag gillar alla arter, alla raser, färger och former. Jag älskar deras beteenden allt från bitchigt klösande till gosigt spinnande. Och speciellt deras stolta catwalk och dissiga blick, den där blicken som dem alltid ger en, att dem skulle vara en slags högre stående varelse. Därför blir jag otroligt matt på folk som plågar dem eller helt enkelt struntar i dem och inte tar hand om dem. Det finns alltför många hemlösa katter här i världen. Men som tur är finns det eldsjälar som driver katthem och sånt.


Här är en annan bra sida där man kan hjälpa katter i sthlm.



Här är en bra sida om man vill hjälpa mer utanför innerstaden.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar