söndag 17 januari 2010

Uppsala weekend!


Hi boys and girls!

Jag hade en underbar crazy natt i Uppsala. Jag var först hos min klasskompis på födelsedagskalas där hon bjöd på en fantastiskt god vegetarisk julbuffè. Vi hade supertrevligt! Sen ruschade jag iväg till Uppsala återigen för att vara med och ha en överasskningfest för Sara som fyllde år även hon. Vi gick på en klubb som hette Kalas hela gänget. Även där blev vi bjudna på en smaskig buffè. Man kan ju snacka om att jag alltid har sånt flyt. Bra saker händer mig jämt, jag tror det är karma =)
Vi dansade hela natten lång. Jag smet undan alla kameror så gott det gick av förståeliga skäl då jag är inne i en så kallad "ful-period" men vid två (eventuellt fler) tillfällen glömde jag bort mig och accepterade mingelfotograferna. Som ni kan se resultatet av ovan. Hittade bilderna på typ www.uppsalavimmel.se och sen hade vi "efterfest" hos Johanna där vi sen alla somnade i dem mest knasiga positionerna. "Finns det hjärterum, finns det stjärterum" som man brukar säga.
Efter några få timmars sömn åt vi en smarrig brunch och av trötthet så begav jag mig tillbaka till Stockholm igen. Men det lustiga är att jag var i Uppsala hos Johanna i förrigår när vi jobbade ihop. Sen var jag där igår och idag och åker till Uppsala igen på tisdag för jag råkade boka lite knasigt med tåget. Det är nog det mesta jag har vart i Uppsala på så kort tid, mycket flängande fram och tillbaka mellan sthlm-uppsala.

Längtar så tills man kan ta SL pendeln till Uppsala på busskortet, fatta vad mycket oftare vi kan ses och vad mycket pengar vi kommer spara! Win-win situation liksom! =)

Redan nu börjar veckorna i kalendern fyllas ut snabbt som smör i solsken och det ser ut att bli en sjukt intensiv men galet rolig vårtermin som kommer gå mig till mötes! Jag är för ovanlighets skull oerhört pepp på jobb och plugg!

På tisdag börjar nya kursen MKB, miljökonsekvensbeskrívning C. Lite scary är det allt, men kul, mycket bra schema! Imorgon jobb.


Nu filmdags- The uninvited och Sauna.


Xo/ Citykatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar