lördag 16 januari 2010

Lördag= Party!

God dag party people!

Nu sitter jag ensam hemma och laddar med Benni Benassi som bakgrundsmusica! I just LOVE house music!!!
Att göra:
  • Läsa genom alla tidningar som jag inte hunnit pga tenta
  • Åka på kalas hos min klasskompis och träffa alla miljövetare
  • Åka till Uppsala to hang out with my gals!
  • FESTA!

Sen kanske Johanna ska färga mitt hår. Jag lider verkligen av att se ut som jag gör just nu. Feta i-landsproblem men jag har kommit in i utseende svacka, hur jag än gör ser jag ut som en tönt! Måste vara blond, jag blir mycket lyckligare då!

Bjussar på ett filmklipp från lovley Miami igen appropå Benni Beanssi. När jag ser våra filmer från USA blir jag så varm inombords och känner hopp för framtiden haha!

X0/ Citykatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar