fredag 5 februari 2010

Partyfriday and busy times =)

Hej vänner!

Vad har hänt de sensate två veckorna? MASSOR som vanligt. Fester har avlöst varandra och plugg med nya kursen och massor av jobb. Jag tänkte berätta om Graaf-helgen i nästa inlägg. Nu sitter jag och laddar hemma i min nya röd whyredklänning med Pantera som partymusica!

Vad händer idag då?
Jag ska träffa en gammal vän som jag lärde känna under sthlmsfinalen för Miss World som vi hade under en jävligt rolig kryssning till Helsingfors med alla modeller och Miss World- teamet.
Hon är snäll smart och jävligt snygg så det är såna tjejkompisar jag allt som oftast "faller" (på kompis-sätt) för.

Sen casting som jag egentligen inte hade tänkt på på för en ungersk designer tror jag. I inbjudan stod det att man även var inbjuden på deras exklusiva fest på Cafè Opera så vi får se om jag stannar där en liten stund.

Sen förfest kanske med roliga bruden Yasmin och hennes kompisar. Sen ska jag försöka släpa med dem till Laroy där dem har nån sex and the city fest med cupcakes, manikyr, cosmos och dylikt för en riktig gullig tjejkväll.

Sen kanske vidare på en mer "bad-girl" fest, Scandalbeutys releasefest med massa läckra glamourmodeller som fotografen Freddie Hall anordnar och sen även så har Jane Timglas från mammas pojkar en fest där. Sen vet man inte men det händer så jävla mycket roliga saker på stan ikväll.

Men jag ska ta det relativt lugnt för imorrn är det jag som leder en jobbutbildning hela lördagen.
= Jag ska gå till ÖB nu och köpa anti- bakis tabletter. Haha...

Nu ringde Malin, redan på här på k-holmen ooopps!

Hörs,


Xoxo / Citykatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar