tisdag 9 februari 2010

Miss World Sweden once upon a time...


Malin, jag och Angie var typ roomies

Misses always drink champagne


Haha vi ser alla besvärade ut av att bli fotade mitt i maten!



On stage




Jag på scen blir presenterad av Annie






























Hej!


Castingen gick bra men jag fick inte jobbet däremot fick snyggingen Malin jobbet! ( se bilderna i detta inlägg ) Malin lärde jag känna under en Miss World tävling vi var med i, sthlmsfinalen. Jag, Malin och Angielina delade hytt och blev polare under resan. Fördelen med modellgrejjer är att man då träffar så mycket kul folk ! :-)

Jag fick dock inbjudan till visningarna den 19 feb, men tyvärr kan jag inte gå på grund av att jag ombokade en resa till Riga till samma datum. Så om någon som är intresserad av att gå på ungerska designers Amelia Ursaches visning så kan ni få min inbjudan.

På fredag är det en Victorias Secret fest på PURE som jag gärna vill gå på. Dock är fallet att jag har en tenta i miljöekonomi C som jag MÅSTE klara så jag får ta det lugnt med den festen.

Nu seminarieplugg och imorgon ska jag hänga i biblioteket och tentaplugga!
X0X0// citykatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar