måndag 15 mars 2010

Partylife

Hej!

Vad har hänt sen sist? Ja very busy time as usual. Jag har vart på hårdrockskryssning med Micke, min brorsa och hans fästmö Frida. (my other secret life as a true rocker) Det var close up magazines kryssning. Vi åkte på kryssningen främst för att Cult of Luna www.myspace.com/cultofluna skulle spela där. Det är Mickes och mitt absoluta favoritband inom metalgenren och tar varje chans för att se dem live då dem spelar väldigt sällan i Sverige. Vi såg även band som Tribulation, Entombed, Sonic Syndicate, Deathstars m.m. Hårt snabbt och aggresivt - the way I like it.

Sen har jag kämpat på med skolan såklart med tenta och grupparbete. Jag har även jobbat massor som vanligt. Vi har vart på bio och sett Alice i Underlandet. Vi har köpt två filmboxar med amerikansk collegehumor som vi plöjer igenom sent om kvällarna.

Jag har äntligen blivit blond igen och jag ber om ursäkt för alla er som tvingats se mig de 3 senaste månaderna då jag har vart i en stress-svacka och sett förjävlig ut med brillor, konstiga kläder och lite smink. Nu med det nya blonda håret och solen kommer den ytliga Anja fram igen och kommer satsa hårt på skönhet fram till sommaren Bikini 2010!

I helgen festade jag loss med Rebecka både fredag och lördag och det dracks ofantliga mängder rödvin så idag trots att det är måndag är jag riktigt seg. Var även på tjejmiddag hos Yasmin med supergod mat och trevligt sällskap.

Jag har inga bilder från helgen och orkar inte heller hitta några från kryssningen. Jag kan tipsa om musik- jag är helt förtrollad av bandet Beach house som gör drömsk pop. Helt underbart band! Annars lyssnar jag just nu på lite calypsomusik can tipsa om Dano`s Island Sounds med skivan " One drop pop" som ni kan kolla upp på spotify.

Jag har även köpt ett nytt skal till iphonen, ett rosa Ed-Hardy " Iphone är den nya hunden, vi älskar att köpa fina tillbehör och byta kläder på den" som jag kom fram till i helgen.

Xoxo/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar