onsdag 17 februari 2010

Helgen med tjejerna







Miss World



Du tappade tröjan hela tiden ;)




" Åh hittade du Annas tröja? "





" Tack för att du tog upp den åt henne, vad snällt"






Leontine dyker upp och alla är glada och tröjan är med igen!
Hej!
Nu är jag hemma och superförkyld... fjärde gången jag är sjuk på bara typ två månader. Jag vet nog att jag har väldigt dåligt immunförsvar med tanke på hur mycket jag stressar och hur lite jag äter och hur aldrig jag tränar. Jag ÖNSKAR att jag hade några timmar över i veckan så jag kunde träna för att må bra. Men med heltidsplugg, deltidsjobb, International Committee, resor, fester och ANNAT gör att jag inte har kunnat vila och må bra sen usa. Men efter examen ska jag lova mig själv att bli en hälsosam människa. Tentan i lördags gick bra eller dåligt. Jag vet inte.
Men efter det tog jag hand om brorsans katter och sen åkte jag hem till Malin som hade en tjejkväll med MASSA gott vin och godsaker :) Kan även meddela att the drinkmaster Malin även bjöd på drinkar och shots. Det var jätteroliga tjejer och stämningen var på topp. Jag träffade även otippat på en barndomskompis från vi var typ 4-6 år. Hur sjukt otippat är inte det på en skala liksom?! Kul!!! Sen drog vi till Cafèt och dansade. Söndagen blev lugn i Tyresö. Sen på måndagen kickade hela vardagsfadderullan igång igen med full fart. Skola- jobb- skola-
Nu ska jag vila och läsa tidningen Vagabond som jag fick av min bror. =)
X//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar